Logo berkelnieuws.nl


Jolanda Temmink: 'Aandacht geven, daar draait het om. Klanten willen gezien en gehoord worden'
Jolanda Temmink: 'Aandacht geven, daar draait het om. Klanten willen gezien en gehoord worden'

Gastvrouw van de Etos kan niet zonder 'haar' meisjes

  Zakelijk

Ondernemers Vereniging Neede plaatst in deze krant tweewekelijks een interview met één van haar leden onder het motto: 'Elkaar leren kennen, elkaar vinden en van elkaar leren'.

Neede - Jolanda Temmink begon 5,5 jaar geleden aan een nieuwe uitdaging op franchisebasis. Een mooie Etos, naast de Gall&Gall en de Albert Heijn aan de Borculoseweg in Neede.

Na jaren werkzaam te zijn geweest in een supermarkt, de slijterij van haar schoonvader en de horeca lag daar voor haar een nieuwe uitdaging. Het benodigde drogistendiploma werd binnen 5 maand gehaald. "Dat was best even aanpoten, maar ik geloof echt dat als je je voor honderd proncent inzet er veel mogelijk is. Je moet nooit bij voorbaat beren op de weg zien."

Jarenlang heeft ze in alle takken van de horeca gewerkt, ze voelt zich dan ook een soort 'gastvrouw van de Etos'. Een leuk avondje organiseren voor haar klanten? Dan kan er zomaar een DJ aanwezig zijn. "Wat ik in al die jaren heb geleerd, is dat je een luisterend oor moet hebben voor je klanten. Een arm om de schouder kan soms zelfs nodig zijn. Aandacht geven, daar draait het om. Klanten willen graag gezien en gehoord worden."

Regelmatig worden artikelen aan het assortiment toegevoegd, bijvoorbeeld op het gebied van fytotherapie of aromatherapie. Hier ligt Jolanda's passie; je op een natuurlijke manier beter voelen. Jolanda Temmink regelt voor haar team regelmatig cursussen of trainingen, zowel op de winkelvloer, als in het land. Haar team vindt het geweldig: zo kunnen zij blijven leren en steeds goed beslagen ten ijs komen. "Zonder mijn meisjes kan het natuurlijk niet, ik ben dan ook heel erg trots op hun", besluit de onderneemster.

1 reactie
Meer berichten




Shopbox